Specialista klientského servisu v Olomouci

Náš klientský servis v Olomouci funguje skvěle, bez nich bychom to těžko zvládali, ale i oni potřebují nutně další posilu. Jestli se ti naše firma a vize líbí, budeme moc rádi, když se k nám připojíš.

Co by byl tvůj denní chleba?
  • aktivace klientů do UOL – příprava dokumentů, nastavení v systémech, související komunikace
  • podpora stávajících klientů – řešení požadavků na změny, spolupráce s ostatními útvary UOL – účetní oddělení, daně, mzdy, doklady, IT…
  • nastavení a změny fakturace za služby
  • řešení pohledávek – spolupráce na upomínkách
  • denní komunikace e-mail, telefon, interní chat.
Co bychom chtěli od tebe?
  • dobrá schopnost komunikace telefon/email
  • kvalitní výstupy bez chyb, osobní zodpovědnost
  • základní komunikace v AJ (není třeba znalost odborné účetní terminologie)
  • chuť se aktivně zapojit do činností Klientského servisu.
Co ti rádi nabízíme?
  • toho nejskvělejšího šéfa na světě Dana a super kolektiv na naší pobočce v Olomouci
  • práci, při které se ani minutu denně nebudeš nudit a den ti uteče jako voda
  • motivační platové ohodnocení a spoustu benefitů
  • spoustu legrace při budování pobočkové sítě po celé ČR.

V případě zájmu zasílejte své CV.

HR manažer e-mail: zamestnani@uol.cz