Nejpočetnější věkovou skupinou na TikToku je generace Z, stále více se však zapojují i vyšší věkové skupiny. Oblíbenost roste také mezi značkami, zaznělo na Marketing Meeting.
Popularita TikToku stále roste, a to nejen u generace Z. Ve věkové kategorii 25-34 let meziročně dokonce o 7 %. Oblíbený je zejména kvůli autenticitě videí a neformální komunikaci se značkou. Na TikToku chce být také čím dál více firem. Generace Z TikTok využívá také pro social search. Pro tvorbu úspěšných videí je klíčová kreativa, využívání trendů a také práce s komunitami. Vyplývá to z konference Marketing Meeting – Co ještě nevíte o TikToku, kterou na začátku listopadu uspořádala společnost Internet Info.
Přečíst si článek: https://www.mediaguru.cz/clanky/2023/11/tiktok-roste-nejen-u-generace-z-zapojuje-se-i-vice-znacek/